"Infrastruktura železnice Srbije" odabrala je firmu koja će proveravati stabilnost Železničke stanice u Novom Sadu, ali samo onog dela koji se nije urušio.
Dok se ovi dogovaraju šta će i kako će sa tanicom,-njihova maja- bez stida i srama i dalje "otvara" novoizgrađene objekte u Vojvodini,pa je tako u Inđiji otvorila trim stazu,ali ja nebih nikome preporučio da je koristi jer gde god se ovaj baksuz od žene pojavi tu ne završi na dobro,dakle izbegavajte objekte koje ona "otvara".
Treba prineti još života na žrtvu režimu?
Treba se igrati sa smrću da bi otputovao na posao, u školu, u posetu, na more?
Niko od mojih neće ući u tu stanicu dok pamtimo 1. novembar.
Navedene firme nemaju blagog dodira sa onim šta treba uraditi.
Reference za ispitivanje konstrukcija, oprema, znanje???!!!
Koje su oni uslove ispunili iz tendera-javnog poziva?!
Te daleke 63/64 godine objekat su projektovali i gradili najstrucniji ljudi. Danasnjem sultanu i njegovim vezirima, u to vreme ne bi bio poveren posao ni da koriste rucna kolica i mehanicku mesalicu (da budu konjovodci - iskopani materijal se odvozio konjskom zapregom).
Objekat je sagradjen i pusten u rad za 2 godine i trajao punih 60 godina .
U statickom pogledu trajao bi jos toliko, da se nisu umesali sultan i veziri, kojima je objekat posluzio kao jos jedna sansa za prodaju magle i otimanje narodnih para.
Ako ove proste cinjenice nisu jasne vecini stanovnistva ,onda nam je i Bog rekao Laku noc !
Tehnički prijem.Zaključak,nije po projektu i kvalitetu. Radi na novo i polako. Vučić Vesić Mona Vučević Maja i još 100 njih da budu fizikalci bez plate. Eto uštede!
Koliko je apsurdna situacija da isti oni koji su odgovorni za smrt 16 ljudi nesmetano nastavljaju da odlucuju o tome kada i kako ce se stanica koristiti. Bez imalo srama.
Resavahte vise to, sramota je da NS nema stanicu nego se mora ici u Petrovaradin na voz. Proslo je 9 meseci, velika seamota sto se toliko cekalo, drugi najveci grad u zemlji, vrlo neozbiljno i neodgovorno.
Nije 15.septembra samo praznik - Dan srpskog jedinstva, slobode i nacionalne zastave. To je i Dan železničara Srbije, kada je 15. septembra 1884. godine, krenuo prvi voz iz Beograda ka Nišu.
Eto, istorija srpske železnice počinje od pre 141. god. Da ne bude posle: od 15. septembra ove godine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Proveravaće se bezbednost stanice, ali samo jednog dela: Ulaz preko drugog krila od septembra?
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•22.07.2025.
•14:26 > 14:44
Komentari 19
ssss
Užas
Treba se igrati sa smrću da bi otputovao na posao, u školu, u posetu, na more?
Niko od mojih neće ući u tu stanicu dok pamtimo 1. novembar.
A1
Samo pitam
Limanac
Pera Ždera
Reference za ispitivanje konstrukcija, oprema, znanje???!!!
Koje su oni uslove ispunili iz tendera-javnog poziva?!
zztop
MarijanRisticevic
Objekat je sagradjen i pusten u rad za 2 godine i trajao punih 60 godina .
U statickom pogledu trajao bi jos toliko, da se nisu umesali sultan i veziri, kojima je objekat posluzio kao jos jedna sansa za prodaju magle i otimanje narodnih para.
Ako ove proste cinjenice nisu jasne vecini stanovnistva ,onda nam je i Bog rekao Laku noc !
Ajd
Stepa
Miroslav
Ivan
Deki NS
Zla...
Eto, istorija srpske železnice počinje od pre 141. god. Da ne bude posle: od 15. septembra ove godine.
Marjaskas
Ivan
Zoki
Milana
Ia
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H